fannyjohanssons

Alla inlägg under november 2013

Av Fanny Johansson - 29 november 2013 23:27

Jag älskar fredagar!
Haft en kanondag på skolan, efter den mötte jag upp Gustav och gick hem till mig och bara chillade, bästa Gustav! När både han & Frida for ringde jag hit Tilda (HATAR att vara själv hemma) och vi lagade mat, bakade och pratade. Världens finaste vän!
Vid 8 gick vi och kollade på gustavs match som dom tyvärr förlorade.. Men hade en kanontrevlig kväll! Nu ska jag snart sova för det blir full rulle imorgon.
Hoppas ni också haft en kanonfredag! Puss och kram!

Hahah bah hänger typ

Av Fanny Johansson - 28 november 2013 17:48

Så jävulskt rolig dag! Hade bara lektioner där man skulle prata eller spela teater. Sen två lektioner där jag hade håla, ca 3 timmar som spenderades i spelhålan med mina fina vänner. Vi spelade kort, lyssnade på musik och dansade som fan haha lol. Dessutom var det pannkaka på lunchen!!!
Nu har jag å Frida iaf precis lagat en kanonmiddag & kollar på one tree Hill! OCH IMORGON ÄR DE FREDAG! Så underbart. Hoppas ni också haft en fantastisk dag :)

/från tumblr/

Av Fanny Johansson - 27 november 2013 18:16

Sitter å väntar på att Alvis ska komma så jag diggar Jens Hult-låtar och kollar instagram.
Hur kunde Jens åka ut? Han skulle ju vinna idol. Blev så arg när jag fick reda på de, jens är så bra på att sjunga!!! Haha lol värt inlägg!
Ha en bra kväll kompisar

Av Fanny Johansson - 27 november 2013 16:54

Aaah jag dör! De är så himla tråkigt på skolan. Och den här dagen är ju ett exempel av det. Det enda roliga som hänt idag var att jag hittade en grymt bra bok som jag skrattade mycket åt. I love books liksom #nörd
Nu kollar jag på OTH och dricker varm choklad. Varför har jag inte vetat att OTH varit så bra? One tree Hill alltså. De är ju kanonbra!
Om nån timma ska jag och skriva in mig på konfa grejen och sen bara chilla ikväll. Är så trött!

Har läst alla andra böcker i serien förutom den & en till. Himla bra bokserie så lääääs dem!:)

Av Fanny Johansson - 26 november 2013 18:30

En dag med språklektioner, matteprov, elevråd & massage med musik på musiklektionen. Inte illa! Matteprovet gick suveränt så jag är nöjd. Nu väntar jag bara tills Gustav kommer så är denna dag perfekt!
Imorgon har jag sovmorgon till 10 igen och ska göra matteprov del 2 och en teater på spanskan. Blir nog en till bra dag. Men jag längtar så kraftigt mycket till jullovet!!!

Av Fanny Johansson - 25 november 2013 20:21

Världens mysigaste helg! Var i gustavs stuga i kvikkjokk hela helgen. Så sjukt fint det är där!! Hade så kul!:)
När vi kom hem så åt jag och for sen och såg Catching fire med Gustav! Helt galet bra film. Längtat såå länge efter den också var den kanon!
Idag har varit en jobbig dag med jobbiga lektioner, men rolig dag. Pluggat matte och kollat på Glee.
Hoppas ni också haft en kanon dag!:)

Av Fanny Johansson - 20 november 2013 19:13

Satan vilken kanondag! Sovmorgon till 10 sen lugna lektioner. Skönt.

När jag kom hem så pluggade jag matte för ett matteprov next week och gjorde en typ milkshake eller nåt? Haha iaf något som en kompis visade, jag använde mjölk, is, vaniljsocker, oboy och oreokakor. Sjuuukt gott! Älskar såna här grejer som milkshakes och smoothies... haha tjock. lol

Sitter just nu och bara chillar på sirrans datooor hehe och letar låtar på spotify!

         

Av Fanny Johansson - 19 november 2013 18:26

Vilken kanon dag! Roliga lektioner å bara chillat. Chillat mestadels på matten, haha lol
Sitter iaf å lyssnar på mjusik och väntar på Gustav! :):)
Har typ inget att skriva. Imorgon har jag sovmorgon till klockan 10. JA ni hörde rätt kLOCKAN 10, me gusta
Ha en kanon tisdag kväll!

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards