fannyjohanssons

Alla inlägg under januari 2014

Av Fanny Johansson - 31 januari 2014 17:07

Så jäkla härligt med helg. Veckan har gått fort också så det är bra.
31 Januari är det idag, så snart fyller jag år! Så himla kul :-)
Himla bra fredag har jag haft, knappt 2 lektioner sen teater med "Ung utan pung", sjukt grymma teatrar har dom, man dör av skratt!
Sedan på svenskan såg vi Catching fire, och efter det for jag & Tilda till mormor&morfar och fikade.
Nu har vi städat och ska bara mysa resten av kvällen. Ha en bra kväll, puss och kram på er!!

Av Fanny Johansson - 31 januari 2014 16:59

Så jäkla härligt med helg. Veckan har gått fort också så det är bra.
31 Januari är det idag, så snart fyller jag år! Så himla kul :-)
Himla bra fredag har jag haft, knappt 2 lektioner sen teater med "Ung utan pung", sjukt grymma teatrar har dom, man dör av skratt!
Sedan på svenskan såg vi Catching fire, och efter det for jag & Tilda till mormor&morfar och fikade.
Nu har vi städat och ska bara mysa resten av kvällen. Ha en bra kväll, puss och kram på er!!

[Bild]

Av Fanny Johansson - 30 januari 2014 21:14

Jag älskar torsdagar! Så himla roliga dagar. Och fredag imorgon! Helt otroligt ;-) den här veckan har gått så snabbt!
Idag har jag bl.a fått sluta 2 timmar senare,sett lite serier, har pluggat kemi, målat naglarna med Tilda & sett filmen The Heat igen. Så kanonrolig film!
Nu ska jag dyka ner i kemiboken igen och lyssna på musik. Längtar till imorgon!

Av Fanny Johansson - 29 januari 2014 19:07

Men alltså, varför laddas inte vissa bilder upp på bloggen? Som i förra inlägget, ena bilden for bort. Nåväl.
Idag har jag varit SÅ himla trött haha. Kom till skolan innan 8 och fick reda på att jag hade sovmorgon till 10, surt! Men på bilden for vi på konstutställning och det var så himla fina tavlor så det var jättekul! :-)
Efter skolan har jag pluggat kemi, lagat mat och ser nu tv med Tilda & Frida. :-)
Hoppas ni haft en bra dag. Kram!

Av Fanny Johansson - 28 januari 2014 21:30

Samma gamla skoldagar - inte så roligt att skriva om! Igår var jag rätt pigg & glad för att vara måndag (jag gillar inte måndagar!!), efter skolan räknade jag matte & såg revenge.
Idag har vi spelat in klart vår film, vi var och filmade på Konsum ganska mycket. Riktigt kul det här!
Efter skolan gick jag en långprommis och for och städade lite hos Tilda. Sen på föräldramöte. Nu har vi myst lite framför Big Bang theory och nu ska jag snart sova. Hoppas ni har haft en bra dag. Godnatt!

Har verkligen inga bilder.. Dessa är från i somras. Gillar den andra starkt! Den såg lite speciell ut. Kram!

Av Fanny Johansson - 26 januari 2014 14:06

Hade en så himla rolig helg, fredagen var en kanondag! På svenskan har vi börjat spela in vår film, och det var så sjukt kul! Den är inte klar än, dock. Ska bli himla kul att se hur resultatet blir! Sedan fick vi sluta tidigare så jag for och var med gustav, åt där och var med han hela kvällen! :-)

På lördagen hade jag en riktig mysdag! Jag & mamma for ut och handla och fikade, jag tog en biskvi & en semla-macaron. Så gott! Jag har verkligen förälskat mig i biskvier, så när jag kom hem efter fikat satte jag igång och bakade biskvier i 2 timmar. Så himla gott :-) haha de på bilden är de jag gjorde först, inte så snygga.. De snyggaste hann vi äta upp igår!
Idag har jag sett innebandy med Tilda & Jossan och nu ska jag se film.
Kram och hoppas ni haft en bra helg! :)

Av Fanny Johansson - 23 januari 2014 16:21

Igår efter skolan räknade jag matte, såg PLL och hängde med Frida & Tilda. Vi gjorde middag & såg Catching fire igen! Älskar den filmen! Så himmelskt bra!
Idag hade vi håla så slutade 2 istället för 4, gode najs! Nu har jag gjort fika och kollar på Modern family. Roligaste serien!

Haha Jakob klädde ut sig när vi valde kläder för filminspelningen!

Av Fanny Johansson - 20 januari 2014 18:02

Halloj! Idag har jag spenderat hela dagen på Sandbacka! Vi har pratat om linjen med några lärare, kollat runt, ätit lunch & varit med på några lektioner. Kul var det iallafall!
När jag kom hem bakade jag & syrran några fula chokladbollar. Lol
Hoppas ni haft en bra dag :)

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards