fannyjohanssons

Alla inlägg under oktober 2013

Av Fanny Johansson - 29 oktober 2013 14:21

Tisdag idag! Hade en kanon måndag med Jossan & Tilda, sjukt kul hade vi! Jag har så fina vänner! :)
Idag har jag myst på lite med släkten & familjen. Nu är Gustav påväg hit, ikväll ska vi köpa pizza och kolla på New girl hela kvällen. Supermyyys!
Ha en kanon tisdag!!

Bilder från igår!

Av Fanny Johansson - 28 oktober 2013 10:41

Oj.. Länge sen! Har faktiskt bloggat men inlägget for bort..
Har iaf haft en kanon vecka! De var "Internationella veckan" på skolan så det var en massa olika mat och grymma teatrar och sånt!
Sen blev det ju LOV!! Men jag for direkt till Luleå för jobb. Jag Lina å Tilda for på Max, såg idol på fredagen. På lördag var det jobb och sen hem på kvällen.
Igår var jag med Gustav hela dagen!
Idag ska jag & mina fina vänner fara och fika. Mys!!
Ha en kanondag! :)

Här var jag Jossan och Tilda på Medan och kollade när en massa sjöng och vi fikade massor! Sjukt rolig kväll! Lite senare var vi också med Mariam & Hedvig! :D

Av Fanny Johansson - 20 oktober 2013 17:27

Hej!
Igårkväll köpte jag, Tilda & Lina en massa gott och badade! Himla mysigt! Efter tre timmar klev vi upp och åt Ben & Jerrys och såg film. Mysig lördag!
Idag har jag varit med Gustav! Vi fikade, prata å såg the dudesons! Så jävust bra haha!
Hoppas ni haft en bra helg :-)

Av Fanny Johansson - 19 oktober 2013 18:17

Hade världens bästa dag igår. Var med Gustav hela dagen och kvällen och vi pratade, laga mat, såg film, badade och bara mysde! Kanon dag!
Idag har jag städat och kollat på Gustavs match. Om nån timma ska jag vara med Tilda & lina!
Hoppas ni har en kanon lördag!! :)

Av Fanny Johansson - 17 oktober 2013 21:53

Jesus vilken bra dag det har varit idag! Jag hade en kanon dag på skolan, efter det for jag & Tilda till henne och sen till mormor för att äta middag och massa biskvier.. Efter det åkte jag, Tilda & lilla Alma och bada på badhuset! Så sjukt längesen man var där! Sen såg jag och Tilda lite film och har precis kommit hem.
Ihelgen är de full rulle och firar ju ett år med Gustav imorgon! Så ska bara vara med han heeeela dagen och kvällen <3.
Nä men hörni, godnatt o ha en bra fredag! :)

Birdy är så jäkla grym! Älskar hennes nya album "Fire Within". Finns på Spotify!

Bild från Gothia. Bästa Tildis <3

Av Fanny Johansson - 15 oktober 2013 22:30

Haft en tråååkig dag på skolan med en massa jobbiga ämnen, och en lite av en otursdag men det ska vi inte gå in på! Ikväll har jag iaf varit med Gustav! Så himla mysigt var de!
Imorgon är det onsdag och veckans jobbigaste dag. Får se om jag överlever, hehe.
Skulle också vilja hälsa stort grattis till bästa Lina & oliver som har ett år tillsammans idag! Grattis!??

Haha riktigt gammal bild! :)

Av Fanny Johansson - 14 oktober 2013 21:57

Hej! Skolan var bara allmänt jobbig men efter for jag å Tilda till mormor å chilla! Alltid lika kul! Vi åt där å sen dro en ragg med mommo med deras nya bil! Efter det gjorde jag skolarbete sen var med Tilda igen. Bästa Tilda! <3
Har badat nu lite grann och ska lyssna på musik, hoppas ni haft en bra dag! :)

Haha himlen var jävligt cool idag, dock blev int bilden så snygg. Nåväl! ;)

Av Fanny Johansson - 13 oktober 2013 20:39

Söööndag idag. Igår var jag mer Gustav och vi såg film å pratade. Gode standard, haha! Men de var så kul! Kan inte fatta att jag å Gustav har ett helt år tillsammans på fredag, den 18e oktober! Så snabbt det har gått!
Imorgon är det måndag, och jag hoppas den går fort., på tisdag ska jag vara med Tildis och Gustav på kvällen!
Hoppas ni haft en kanon helg :)

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards