fannyjohanssons

Alla inlägg under december 2013

Av Fanny Johansson - 30 december 2013 21:46

Varit hela dagen i Luleå och shoppat med mammorna, Gustav, Frida, Tilda och även Alfred & Alma var med! Shoppade lite som jag kan visa senare!
När jag kom hem hängde jag med några fina vänner och kollade kläder och målade naglarna! :) Kanondag!

Av Fanny Johansson - 29 december 2013 13:50

Igår for jag & Tildis ut och åt på afrodite! Så jävust gott! Haha, efter det mötte vi upp Lina, Hanna & Ida och for och spelade spel hela kvällen, sen var jag med Gustav, kanonkväll! :)
Nu ska jag slå på en film och ta det lugnt! :) kram!

Haha kvallan suger, tog bilden på snapchat!

Av Fanny Johansson - 28 december 2013 17:44

Lööördaaaag. Är ovanligt trött idag faktiskt. Har fikat med mina fina vänner, så mysigt. När jag kom hem satte jag mig ner och läste en massa SOLO-tidningar. Älskar solo!
Nu ska jag göra mig iordning och fara ut och äta med några fina och ikväll ska jag hänga med Gustav. Blir toppen!

Av Fanny Johansson - 27 december 2013 19:16

Imorse när jag & Gustav vaknade gick det fort! Vi gjord frukost sen skulle han hem, så jag packade & duschade och for sen hit till Arjeplog :) vi har fikat, ätit och ser just nu på Hobbit! Stannar här tills imorgon:)
Ha en kanonkväll:)

Av Fanny Johansson - 25 december 2013 17:14

Vilken fin dag! Fixat till mitt nya Spotify, sett hemvändarmatchen, handlat och hänger nu med Tilda & Frida & lagar mat! Myspys:)
Ikväll ska jag vara med några fina och det ska bli kanoners. Ha en fin kväll! Puss & kram! :)

Av Fanny Johansson - 24 december 2013 22:31

Hade en supermysig uppesittarkväll igår. Idag har jag kört skoter med släkten & Gustav, sett Kalle anka, ätit hos mormor&morfar, öppnat julklappar och spelat spel. Superduper mysig jul! Jag älskar julen! Supernöjd! :)
Hoppas ni också har haft en toppenjul:) kram!

Av Fanny Johansson - 23 december 2013 11:16

Imorgon är det julafton! Så jävust nice. Igår firade vi pappa som fyllde år, fikade massor och spelade spel med Tilda. Kanon söndag!

Hängde med joss å Tildis i lördags:)

Av Fanny Johansson - 21 december 2013 16:36

Igår hängde jag med Frida sen for jag & Gustav och körd skoter! Gode kul att börja köra igen:)
Sen tog vi hämtmat från frasses & såg lord of the rings! Kanonfilm:)
Idag städade jag och sen såg jag hockey med Tilda, lina & Dennis! Ha en kanonkväll:)

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards