fannyjohanssons

Alla inlägg under juli 2014

Av Fanny Johansson - 24 juli 2014 13:29

Hej! Nu var det himla längesen jag bloggade. Hade en otroligt underbar vecka i Turkiet! Var otroligt varmt & härligt! Sen dess har jag bara jobbat, varit med mina fina vänner, spelat fotboll, fiskat, varit med Gustav, familjen, solat och badat och varit ute i den svenska värmen! Helt sjukt varmt! :)
Efter jobbhelgen i Åsele så har vi i veckan varit ute med båten, solat, badat, fiskat och faktiskt blivit lite brun!! Igår var jag med mina fina vänner och lunchade å fikade men efter ett tag började jag må jätteilla. Idag mår jag bättre och ska i helgen fara iväg och fira min syster som fyller hela 18 år!! :) kommer bli jätteroligt!
Nu ska jag packa litegrann och se Prison break. Ha en bra dag!

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards