fannyjohanssons

Alla inlägg under mars 2014

Av Fanny Johansson - 31 mars 2014 17:59

Hej bloggen! Har haft en riktigt härlig helg i Gustavs stuga :) vi har mest kört skoter, grillat och bara pratat och tagit det lugnt! Superhärligt!! :)
Idag var första praodagen, ska praoa hela veckan med Wilma på Konsum! Efter lunchen för vi på teater som höll på till 4. Ikväll ska jag se lite Sons of anarchy och ta det lugnt. Njuta av att det är en pluggfri vecka!! Kram!

Av Fanny Johansson - 26 mars 2014 21:10

Hej bloggisen! Har haft så mycket hålor de senaste dagarna på skolan, de är så himla jobbigt mitt på dagen med håla. Man sitter bara å väntar typ! Nåväl, de har varit mycket sol idag och de är kanon. Man blir så glad av lite sol :)
Sedan har jag pluggat rejält efter skolan! Pluggat i flera timmar. Är så himla trött i hjärnan nu efter gjort klart noveller, skrivuppgifter, häften och så vidare haha.. Så ska snart sova! Hoppas ni har haft en bra dag! Kram :)

Av Fanny Johansson - 25 mars 2014 17:50

Hej bloggen! Hade en kanonhelg med massa fina vänner. Det var härligt!
Idag är det tisdag, jag har haft en massa hålor, grattat fina vänner på deras födelsedagar och fått en ny mobil. Kommer bli bättre uppdateringar nu!!
Hoppas ni haft en bra dag och ätit lite våfflor! ;)

Av Fanny Johansson - 21 mars 2014 16:23

Hej bloggisen! Äntligen fredag!! Kanon! Haft en chillig dag i skolan, såg sedan Sons of anarchy & Gossip girl och myste med min lilla sötis som är på bilden! och ikväll ska jag fara på ett kalas, en i klassen som fyller år :) sedan vara med kompisar!
Ha en kanon fredag!!

Av Fanny Johansson - 19 mars 2014 16:29

Hej! Hade en kanon dag igår med Gustav. Vi for på frasses och firade att vi har haft 17 månader tillsammans :) haha himla romantiskt på frasses. Gott var de!
Idag har jag haft skola och sitter nu och försöker hitta motivationen till att plugga till mina prov nästa vecka och inlämningar och sånt.
Har taggat så länge nu inför PLL så ska bli hur kul som helst att se senare!!!!
Nu ska jag plugga & fika. Hoppas ni har haft en bra dag!

Av Fanny Johansson - 17 mars 2014 16:43

Måndag. Biologiprov, matte, och så vidare.. Härligt var det när man fick sluta tidigare iallafall!
Efter skolan gick jag hem och gjorde mackor och har sett soa på iPaden sen dess. Sjukt bra!
Längtar tills det är helg igen! Hoppas ni haft en bra dag :)

Av Fanny Johansson - 16 mars 2014 20:56

Sjukt härlig och rolig helg! I fredags chilla jag och var med syrran som kom hem efter ha varit i Spanien i två veckor! Sedan i lördags for jag, Frida & Tilda ut och fikade och kolla lite i affärer, sen for jag till Gustav och har varit med honom tills idag!
Just nu ser jag Sons of anarchy och ska sen plugga lite och sova.
Hoppas ni haft en bra helg!! :)

Av Fanny Johansson - 13 mars 2014 20:21

Hej bloggisen! Haha skrattade så himla mycket åt denna bild idag! Älskar randomturtle på instagram!
Idag har jag haft en riktigt rolig skoldag, haft engelska prov, slöjd, biologi, spanska, det vanliga.
Älskar verkligen spanska och läraren jag har är grym! Tycker alla som inte går borde börja spanska! ;-)
Efter skolan har jag gått med Fritz, handlat och pluggat i flera timmar.
Ska nu sätta mig framför det senaste avsnittet av PLL med lite godis. Hur spännande är inte PLL nu?! Dog av förra avsnittet!! Kram!

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards