fannyjohanssons

Alla inlägg under maj 2014

Av Fanny Johansson - 22 maj 2014 16:33

Idag tog jag & Tilda ledigt från skolan och for iväg till Piteå! Där åt vi god mat på Thai Garden, kollade i affärer och bara gick runt! Sjukt fint väder också. Fick inte med mig mycket alls eftersom jag vill spara tills vi far till Stockholm, för då ska jag shoppa!! :)
Fick iaf med mig några morsdagspresenter, ett puder från Max Factor och ett gäng ringar. En riktig kanondag med Tilda! :)
Nu ska jag chilla innan träning ikväll!

Av Fanny Johansson - 21 maj 2014 15:54

Hej! Ihelgen har jag mestadels spelat fotboll med massa kompisar, bakat, handlat en tröja, fikat, spelat ännu mer fotboll och bara varit! En härlig helg! :)
Igår var vi på en heldags föreläsning med Mietek Grocher. En man som överlevde förintelsen, & det var verkligen intressant! Köpte boken också så ska läsa!! :)
Idag hade jag sovmorgon till 10! Sedan har dagen bara rullat på. Nu ska jag städa! Ha en bra dag :)

Sååå gott! Köpte detta med Frida & Tilda innan vi spelade fotboll i fredags!

Av Fanny Johansson - 16 maj 2014 16:04

/bilder från weheartit
Hej bloggen! I onsdags hade vi match mot munksund som vi tyvärr förlorade, dessutom skadade jag mig efter en rejäl smäll så jag knappt kunde andas! Hade ont hela kvällen + hela torsdagen men idag har det börjar släppa lite iallafall! :)
Idag vaknade jag pigg efter en kort sovmorgon, slutade kl 12 och gick hem och bakade en brownie! Det sammanfattar min dag haha, hoppas ni har en kanon fredag! :)

Av Fanny Johansson - 14 maj 2014 17:01

Hade en otroligt rolig tisdag. Åkte buss till Arjeplog och var med ett gäng härliga personer. Vi diskuterade en massa och pratade och planerade. Superroligt! Idag har jag haft skola och gjort klart sista provet för åttan. Hur sjukt? Tiden flyger iväg!
Nu har jag nyss käkat och ska snart byta om och trampa iväg mot IP. Match mot Munksund ikväll! :) Vi hörs!

Av Fanny Johansson - 12 maj 2014 22:19

Haha hade värsta lockarna idag när jag sovit med inbakad fläta! :)
Idag har jag haft skola, pluggat matte, gjort middag och spelat match mot Norrsken. Underbar måndag! Imorgon har jag matteprov och efter skolan drar jag direkt till Arjeplog och kommer hem på kvällen, och på onsdag har jag också matteprov och en hemmamatch! Så himla kul att matcherna har dragit igång :) Blir dåligt med uppdatering nu, men ska försöka skriva! Hoppas ni har haft en bra dag! :)

Av Fanny Johansson - 10 maj 2014 19:48

Hade en riktig mysig fredag igår! Efter skolan for vi och fikade, sedan grillade vi och åt middag hos Lina! Vi bara pratade och sedan såg vi bio The other woman! Den var helt kanonbra och rolig! Hade längtat jättelänge efter den så det var roligt! :)
Sedan sov jag hos Gustav och varit med honom hela dagen och käkade på Hans på hörnet. Nu ska vi se lite film! Ha en kanon lördag! :)

Av Fanny Johansson - 7 maj 2014 16:42

Hejhej! Dålig uppdatering, sorry!
Bilderna är från igår; var hos Gustav och åt middag och fikade och bara var, himla mysigt! Jag har varit himla förkyld och sjuk i flera dagar nu. Så himla jobbigt! Hoppas jag blir frisk snart! Sitter i alla fall just nu och ser Drop dead diva och fikar. Vi hörs senare! :)

Av Fanny Johansson - 2 maj 2014 13:53

2 maj?! Herregud vad tiden går fort. Känns som att det fortfarande är februari!
Nåväl, igår hade jag en riktig mysdag, gjorde plättar till lunch och bara vilade! Var sen med Tilda & Frida hela kvällen och såg film. Det var härligt! Idag har jag gjort frukost, gjort klart skolarbete, fixat mig och packat. Snart ska jag & Tilda iväg och jobba igen! :)
Ha en underbar fredag!

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards