fannyjohanssons

Alla inlägg under februari 2014

Av Fanny Johansson - 28 februari 2014 14:50

Bilder från tumblr & weheartit

Hej! Är fortfarande sjuk så var hemma idag igen. Så himla avis på Frida som far med hennes spanska klass till Spanien idag!!! Hade inte suttit helt fel att hänga i Spanien i 2 veckor:)
Jag har då suttit hela dagen & kollat på Glee. Mer har jag inte gjort haha. Hoppas jag blir frisk nu! :)
Hoppas ni haft en bra dag och har en bra kväll! Kramar!

Av Fanny Johansson - 27 februari 2014 08:55

Bilder från tumblr

Hej vänner. I tisdags hade jag skola & sen var jag med Gustav och igår hade jag skola och var sen med Gustav haha! Vi såg skräckisen "Carrie", den var faktiskt riktigt bra!
Oturligt nog har jag bara blivit sjukare, så jag ska stanna hemma idag. Vill verkligen inte vara sjuk!!
Hoppas ni har en bra dag!

Av Fanny Johansson - 24 februari 2014 21:12

Hejsan! Sorry för dålig uppdatering!
Jag har haft en toppen helg. I fredags hängde jag med syrran och åt från frasses sen var jag med Gustav! :)
På lördag städade jag och fixade, bakade en Oreokladdkaka och var med mina fina brudar!! Vi badade, lagade middag tillsammans och bara pratade. En kanonkväll!! Fick dessutom jättefina presenter av dem. Vi firade min födelsedag i efterskott! Tack så mycket för presenterna!
Idag var det måndag igen.
Har haft en super rolig kväll på medan med projektet. Vi åt middag och pratade med en föreläsare. Riktigt kul! Hoppas ni har haft en bra dag! :)

Av Fanny Johansson - 19 februari 2014 15:58

Hej bloggisen! Igår hade jag skola, klippte mig, pluggade matte och var med Gustav. Håret blev mycket kortare! Hon klippte en deci, men det var bra. Har fått himla långt och nött hår på sistone så det var jättebra för håret att få bort det nötta. Håret känns så fräscht och friskt efter en klippning, älskar det! :-)
Idag har det varit en demokratidag på skolan, vi "speeddejtade" och såg föreläsningar. Ganska kul ändå. Efter lunch skulle alla som var med i elevrådet osv vara med på en föreläsning typ, som var jättekul! Den slutade för en stund sen så nu är jag hemma och ska plugga.
Hoppad ni har haft en bra dag! :-)

Av Fanny Johansson - 19 februari 2014 15:57

Av Fanny Johansson - 17 februari 2014 20:16

Bilderna är från weheartit & tumblr

Av Fanny Johansson - 17 februari 2014 18:55

Hejsan! Har haft en riktigt kanonmåndag. Gjort klart min biologiinlämning, börjat med världskrigen på SOn (så himla intressant!) och jobbat med ett projekt med en massa härliga människor.
En kanondag! Nu ska jag vila framför Modern family. Kram!

Av Fanny Johansson - 15 februari 2014 17:26

Glad alla hjärtans dag bloggisar!
I efterskott. Men ändå.
Igår hade jag en mysig dag med Gustav då vi såg en massa olika filmer (bl.a. The proposal, ääälskar den filmen! Rekommenderar starkt) & så åt vi en massa gott! :-)
Idag har jag varit med Petra, Elina, Jossan & Tilda! Vi fikade på Sveas, gick runt i affärer och spelade in en film. Kanondag med mina kanonbrudar! Nu ska jag och Frida agera kock i köket och senare ikväll ska jag jobba med henne! Blir kanon! :-)
Ha en toppenlördag vänner!

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards