fannyjohanssons

Alla inlägg under september 2013

Av Fanny Johansson - 30 september 2013 19:22

Tjena boys!
Är på asbra humör även om jag är hur trött som helst & jättesjuk. Kämpat mig igenom skolan ändå! Haha. Efter skolan har jag sett BBT & lyssnat på musik. Skönt.
Imorgon är det tisdag & KORT DAG!! Yes. Blir nog samma efter-skolan melodi som idag. Om ni förstår. He-he! Nä men hopppas ni haft en bra dag :)

Aldrig skrattat så mycket som när jag såg denna bild! Från tumblr.com. :D

Av Fanny Johansson - 29 september 2013 20:14

Idag har jag & Gustav kollat på hockeymatch! Shit vad kallt. Dom förlora med typ 11-1 tror jag! Haha nåväl, man kan inte alltid vinna! Efter det chillade vi bara o lyssna på musik! Nu har Gustav åkt och jag har bakat en kladdis å kollar på High School Musical. Haha kanon film! Imorgon är det skola. Inte tagginator. Såg sista avsnittet av Glee S4 idag och nu är de bara vänta tills säsong 5 kommer ut!!! Så taggad! Tydligen ska Demi Lovato vara med? Gör ju inte serien sämre!
Hoppas ni haft en bra helg!

Av Fanny Johansson - 26 september 2013 18:04

Vad jag är dålig på att blogga! Hade en kanon helg i Kiruna och har gjort fysikprov, orientering i typ 500-, sett serier, & pluggat inför ett religionsprov som jag har imorgon. Nervoouuss!

- Haha, alla här har svarta & röda kläder!

Av Fanny Johansson - 19 september 2013 08:41

Kanon låt där uppe som jag tycker verkligen ni ska lyssna på!
Torsdag idag. I veckan har vi haft skoljoggen och matteprov. Långa och regniga dagar. Älskar regn!
Och grattis världens bästa Tilda på födelsedagen! Älskar dig!

Av Fanny Johansson - 10 september 2013 16:25

Oj va tråkig jag är! Har inga bilder att bju på..
Nåväl. I lördags hängde jag med Joss på kvällen å på söndagen tog ja he lugnt. Var så himla trött igår även om jag sovit sjukt mycket ihelgen!! Kan fortfarande inte träna så for och kollade på den istället. Jävla förkylning! Idag har det varit ganska chill. Älskar elevrådsmötena haha! Har skolfotooooo på torsdag. Aah kommer se ut som en klump med typ, smör. Nä vet inte. Sitter iallafall och lyssnar igenom Rihannas nya (eller nya å nya? Ny i Sverige iaf) album! Sjukt bra!

Ikväll ska jag nog plugga. Som fan. Har två stora prov next week.
Känner inte taggen!

Av Fanny Johansson - 6 september 2013 21:40

Jobbig vecka är bara förnamnet.
Umgåtts å ätit hos Tilda ikväll., jätte roligt! Imorgon ska jag måla en massa sen vara med mina fina vänner. Blir en bra lördag! Hoppas mi har en härlig fredagskväll :) kram!

Bild från idag!

Av Fanny Johansson - 2 september 2013 20:37

Jobbigt. Jobbig dag. Fortfarande sjuk. Å trött. Försov mig. Annars bra!
Har pluggat matte å spanska efter skolan å nu ser jag idol & Mike & Molly! Härligt. Längtar till helgen. Som vanligt! Kram!
/bilder från tumblr/

Av Fanny Johansson - 2 september 2013 20:32

Det laggade fast totalt! Här är dom andra bilderna som också skulle vara med.

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards