fannyjohanssons

Alla inlägg under november 2013

Av Fanny Johansson - 3 november 2013 18:14

Har verkligen inte haft tid att blogga ihelgen. Haft fullt upp!
Var i skelle med Gustav, familjen och släkten., himla myyysigt!
På fredan shoppa vi och kolla på bio. Thor i 3D! Haha ganska bra ändå!

Vi har shoppat massor, kollat på hockey, ätit, badat, var även på Boda Borg!

Tack för ihelgen alla!
Har shoppat lite men bilder på det får ni imorgon!
Tog mig faktiskt äntligen i kragen och köpte en foundation/puder borste. Jesus vad jag kommer använda den!
Men imorgon är det skola och jag är inte taggad. Jag är så trööööttt! Har en massa plugg att göra också. Men det löser sig!
Hoppas alla har haft ett kanon lov!

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards