fannyjohanssons

Direktlänk till inlägg 27 november 2013

Onsdagar suger

Av Fanny Johansson - 27 november 2013 16:54

Aaah jag dör! De är så himla tråkigt på skolan. Och den här dagen är ju ett exempel av det. Det enda roliga som hänt idag var att jag hittade en grymt bra bok som jag skrattade mycket åt. I love books liksom #nörd
Nu kollar jag på OTH och dricker varm choklad. Varför har jag inte vetat att OTH varit så bra? One tree Hill alltså. De är ju kanonbra!
Om nån timma ska jag och skriva in mig på konfa grejen och sen bara chilla ikväll. Är så trött!

Har läst alla andra böcker i serien förutom den & en till. Himla bra bokserie så lääääs dem!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Johansson - 28 augusti 2015 14:54


        Hej alla! Här är en awkward webbcam-vinkningsbild som jag precis tog. Your welcome. Haha nej men. Har nu faktiskt inte bloggat på väldigt länge så kände det var dags nu när skolan dragit igång! Jag har nu avslutat första veckan på gy...

Av Fanny Johansson - 19 augusti 2014 12:22

Lite bilder från förra veckan/ Nu var det längesen jag bloggade. Igen. Men igår började skolan om så nu kommer vi in i lite rutiner, så då ska bloggningen bli bättre! De sista veckorna av sommarlovet så har jag jobbat för de mesta, solat, bad...

Av Fanny Johansson - 24 juli 2014 13:29

Hej! Nu var det himla längesen jag bloggade. Hade en otroligt underbar vecka i Turkiet! Var otroligt varmt & härligt! Sen dess har jag bara jobbat, varit med mina fina vänner, spelat fotboll, fiskat, varit med Gustav, familjen, solat och badat oc...

Av Fanny Johansson - 21 juni 2014 15:31


Sitter just nu på Luleås flygplats på O'Learys. Vi ska äta och vid fem åker vi mot Turkiet :) Hoppas ni hade en jättebra midsommar! & ha en bra dag! :) ...

Av Fanny Johansson - 19 juni 2014 19:42


De senaste dagarna har jag mest sett prison break, städat & städat i garderoben, varit med kompisar & Gustav, tränat & haft match. Igår var det match mot Arjeplog som vi vann med 6-0! Grymt bra! :) Nu har jag i princip packat klart allting, för på ...

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards