fannyjohanssons

Alla inlägg under april 2014

Av Fanny Johansson - 28 april 2014 21:31

/Bikboks bild från instagram/

Härlig måndag! Samma vanliga, skola, äta och sen fotbollsträning, riktigt kul! Just nu ser jag Suits och äter kvällsfika. Imorgon har jag skola och ska göra en bokrecension och sedan match! Längtar tills onsdag också, härligt med kortlov. Kram!

Av Fanny Johansson - 27 april 2014 20:18

Sorry för dålig uppdatering!
I fredags var jag på en gala där jag uppträdde och vann av en slump ett par hörlurar och fick choklad! Efter det mötte jag upp Gustav och handlade lite gott och bara tog det lugnt! På lördagen vid 4 for jag, Frida & Tilda och åt ute innan vi for på modevisning! Efter den var jag också med Gustav! :)
Riktigt härlig och rolig helg. Blir härligt med bara tre skoldagar i veckan också. Ha en härlig söndagkväll! Hoppas ni har haft en bra helg! :)

Av Fanny Johansson - 25 april 2014 14:33

//bild från instagram.

Älskade fredag! Så härligt. Hade en jättebra dag både igår & idag. Igår spelade jag fotbollsmatch med damlaget mot Älvsbyn, vinst med 5-0 blev det! Dessutom strålande sol och fint väder så man slapp ha underställ.
Det brukar man ju ha ändå till juni så det var roligt!
Härlig fredag idag också!
Roliga lektioner, favvolunchen gröt på skolan och sluta tidigare, det är ju kanon! Vi höras senare, ha en kanon fredag!

Av Fanny Johansson - 23 april 2014 16:17

Jag gillar verkligen inte onsdagar, sämsta dagen i veckan, meeen den här dagen har faktiskt varit bra! Den 75 minuters långa matten gick ganska fort, god lunch och en rolig bild lektion, som är det värsta på dagen oftast!
Men nu är jag hemma och fikar lite och ser Sons of anarchy. Snart ska jag göra lite middag och ikväll blir det fotbollsträning! Så härligt. Dessutom i det fina vädret vi har just nu!!

~

Av Fanny Johansson - 22 april 2014 22:29

Bilder på vad jag haft på mig under dagen & kvällen. Haha står så himla onaturligt på bilderna, får öva på mina poser! ;-)
Ikväll har jag varit med Gustav! Vi har sett den tredje Hangover filmen och ätit kladdkaka. Haha, standard! ;-)
Och i fredags firade jag & Gustav ett och ett halvt år!! Tiden går så otroligt fort, men den gör väl det när man har roligt! :)
Godnatt! :)

Av Fanny Johansson - 22 april 2014 15:45

Texten for bort från förra inlägget. Varför blir det så ibland? Aja! Såhär var texten iallafall:
Hej bloggen! Hoppas ni har haft ett bra lov!
Jag har haft ett kanonlov i Kvikkjokk & Pjeskihaure. Vi har gjort jättemycket, men kort sagt så har vi kört mycket skoter, fiskat, ätit, sett film, solat och så vidare! Helt kanon :D
Det är så otroligt fint där också, på tredje bilden (i inlägget under) ser ni ett hundspann! Det var riktigt coolt att se. :)
Som sagt, hoppas ni också har haft ett bra lov! Kram :)

Av Fanny Johansson - 22 april 2014 15:39

Av Fanny Johansson - 11 april 2014 16:20

Nu ska vi snart fara iväg till Kvikkjokk, så jag kommer nog inte kunna blogga på påsklovet då det inte är så bra internet. Men ha ett jääättebra påsklov och ha kul och fira påsk och ät påskägg och klä ut er till påskkärringar så hörs vi när jag kommer hem!
Ha de så bra, kram!!

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards