fannyjohanssons

Alla inlägg under november 2013

Av Fanny Johansson - 18 november 2013 15:22

Hur ofta har man bra måndagar? Även om jag varit trött så har det varit en kanondag! For direkt med Tildis till mormor på morgon och sen på skolan. Fått se fysikprovet, kortare matte lektion och sen sluta 2 timmar tidigare för gympan var inställd! Gode chill. Nu kollar jag på modern family och drick varm choklad!

Bild från i somras:)

Av Fanny Johansson - 17 november 2013 19:05

Kanon helg! Spenderade fredan med Jossan, Tilda & lina! As rolig kväll!
Igår var jag med Gustav hela dagen, kvällen och idag. Vi såg alla Lord of the rings filmerna och bara chillade! Grymma filmer iaf, såg dom för första gången igår. Haha gode efter..
Ikväll har jag chillat med bästa Tilda! Hoppas ni också haft en jättebra helg! :)

Arvidsjaur by night haha!

Av Fanny Johansson - 15 november 2013 20:10

Fredag! Så jävla skönt.
Jobbig vecka så ska bara soooova och vara med kompisar och Gustav. Myspys!
Är just nu med Tilda, Jossan & Lina och vi funderar på vad vi ska göra.. Några idéer? Haha! Lol.

Ha en kanon fredag! :)

Av Fanny Johansson - 13 november 2013 09:27

Skola igår, sen vara med Gustav, efter det hem och plugga och direkt efter det mot ishallen. Haha hann inte bloogg! Har pluggat mycket nu så jag hoppas det går bra på so-provet!
Sitter nu på skolan och pluggar och lyssnar på musik hehe.
Vill ha helg nuuuuuu

Hahahaha lol XD

Av Fanny Johansson - 11 november 2013 18:44

Haft en bra dag med massa fysik, matte och bad. Faktiskt lite roligt att bada på badet igen! Inte så ofta he händ! Men nu vare ju på gympan å de är de it lika kul haha!
Har iaf suttit nu i mer än en timme och försökt plugga. Haha de går ju it?! Jag orkar inteeeee. Lyssnar på Mumford & sons istället. Och äter daimchoklad. De är mycke roligare

Av Fanny Johansson - 10 november 2013 20:57

Hej ladies and gents!
Haft en kanonhelg med mina finaste. Var hela fredag med Gustav och på lördag såg jag innebandy med bästa Joss. Var även med henne på kvällen! Så jäkla kul. Efter ett tag kom Tilda & Gustav också. Efter det for jag & Gustav till mig och chilla haha.
Idag har jag å Gustav lagat mat, lyssnat på julmusik, sett glee, brottats och pratat haha! Mys söndag! :)
Sitter nu och lyssnar på Mumford and Sons. Asså tacka den som visade mig dem. Så jäkla grymma dom är! Försöker plugga också men det går inge bra. 2 prov i veckan som jag knappt kan.. Bra jobbat!
Hoppas ni haft en jättebra helg!!

Av Fanny Johansson - 6 november 2013 17:04

Frisk idag! Skönt. Ganska chill dag idag. Förutom att jag har så kraftigt ont i benen så de ser ut som att jag typ drar mig runt. Om ni fattar.
Nåväl! Fort har dagen gått. Sitter just nu och pluggar spanska! Älskar spanska. Fint språk.
Har en massa annat att plugga också. Men orkaaaa. Yolo
Nämen ska snart sluta plugga och göra bananplättar. Hoppas ni haft en bra dag kompisar!

Av Fanny Johansson - 5 november 2013 14:37

Lägger upp bilder på kläderna snart - är sjuk idag. Stannat hemma och bara vilat. Kollat på massa serier och sovit lite.
Har inget roligt att skriva om, om ni inte vill veta allt jag måste börja plugga på??? Haha nej lol. Hoppas ni har en bra dag!

Bara jag som vill ha en koala?! Dör så himla söta! Bild från Tumblr!

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards