fannyjohanssons

Alla inlägg under augusti 2013

Av Fanny Johansson - 31 augusti 2013 16:55

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Bildbomb haha!
Kom fram till Kiruna igår. Åkte buss mellan 14:30-20:20 ungefär! När vi kom fram så gick vi direkt till lägenheterna å träffa alla å så. Gjorde inte så mycket. Såg film!
Idag har vi shoppat, ätit lunch & fikat! Fick med mig en tröja och ett par byxor. Nöjd! Snart ska jag, Gustav, Lina & Oliver fara ut och äta middag! Imorgon åker jag hem ungefär halv 3. Vill inte hem.. Hoppas ni har en kanon helg!! Kram!

Av Fanny Johansson - 28 augusti 2013 19:44

bilder från tumblr

Onsdag idag. Samma gamla vanliga! Skola sen promenad och ta det lugnt. Skulle egentligen haft match idag. Och imorn. Och på lördag.
Vill bli frisk.
Ska till Gustav i Kiruna ihelgen. Längtar.

Av Fanny Johansson - 27 augusti 2013 17:41

Tråkig dag. Bara spelat en massa fotbollsspel på skolan. Rätt kul faktiskt! Gått med Fritz å kollat på vänner. Ska sova ikväll å bli frisk. Fortfarande sjuk. Bajs. Nåväl. Inte så mycket som händer, bara skola, sova, äta.., och träna. När man inte är sjuk såklart. Vill bli frisk nununu. Saknar fotbollen.
/Bilder från tumblr/

Älskar skorna!

Av Fanny Johansson - 26 augusti 2013 19:57

Gud vilken rolig dag ändå! Även om jag råka tappa bort nycklarna.. Klant! Har jobbat med lite skolgrejer efter skolan å varit med syster. Ikväll ska jag kolla på VMA's som egentligen var igår men bättre tider ikväll, med syster. Blir bra. Hur trött som helst så ska lägga mig tidigt. Hoppas ni har haft en bra dag!:)

Av Fanny Johansson - 25 augusti 2013 18:41

Sorry för ingen bloggning. Varit jätte upptagen med skolan & varit med Gustav ihelgen! Riktigt kul!
Vi har bara tagit det lugnt vilket var riktigt skönt efter skolveckan. Idag har jag, Tilda & några fler sett fotbollsmatch! Ikväll blir det film å sooova. Kram

Av Fanny Johansson - 19 augusti 2013 15:23

Såå jobbigt. Var trött å slut hela dagen. Åså vare bara lektioner när man skulle typ gå igenom regler å sånt. Nä. Inte taggad.
Nåväl. Vad ska man skriva? Längtar till helgen.

Av Fanny Johansson - 18 augusti 2013 14:10

Har haft en kanonhelg! Sorry för dålig uppdatering
I fredags var jag & shoppa med mammsen & syster, fick med mig 3 tröjor. 1 bok & 1 halsband. Kan visa sen! På kvällen, & hela lördag var jag med Gustav. Vi åt ute å tog he lugnt! Igår kväll baka vi kladdis å bara tog det lugnt.
Idag har jag bakat inför matchen! Blev mockarutor. Hur snygga som helst blev dom. Stolt.
Hemmamatch iaf kl 5! Kom å kolla :)

Av Fanny Johansson - 14 augusti 2013 23:35

Matchen slutade med 4-2 till Munksund. Domaren var väl inte den bästa men inte så mycket å göra! Var iallafall kul å spela! :)
Har inte så mycket att skriva så vi hörs imorn!

-- Bilder från Tumblr. Http://fannyyoo.tumblr.com tror jag jag heter. Följ mig gärna!

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards