fannyjohanssons

Alla inlägg under januari 2014

Av Fanny Johansson - 7 januari 2014 16:52

Idag har jag varit med Gustav, sett Band of brothers, en riktig kanonserie! Jag har också städat och städat garderoben! Jobbigt, men härligt när man är klar och har lite ordning he-he.
Nu ska jag lyssna på musik och läsa någon av böckerna jag fick i julklapp, mina favvoförfattare! :-)

Av Fanny Johansson - 6 januari 2014 21:03

Måndagar som brukar vara jobbiga har idag faktiskt varit skitkul! Gymmat med Joss & Tilda, varit med Gustav, ätit på Afrodite med honom, och nu ser jag film med syrran & väntar på att gustavs träning ska sluta. Hoppas ni har haft en bra dag! Puss & kram!

Av Fanny Johansson - 5 januari 2014 20:42

Hade en toppendag ute idag med Gustav, vi for runt och körde skoter och fikade lite! Så himla fint mitt på dagen, ljust och snö och vitt överallt. Riktigt fint!
Nu har vi badat & ätit middag och ska se hockey. Ha en trevlig kväll! :)

Av Fanny Johansson - 5 januari 2014 11:22

Igår var jag med Gustav hela dagen, och på kvällen spelade vi guitar hero med Oskar och såg olika filmer! :) nu har vi nyss vaknat och ska snart ut med skotern. Ha en bra dag!

Av Fanny Johansson - 3 januari 2014 22:28

For och fikade med några vänner idag och kollade i affärer och handlade lite gotti för ikväll. Efter middagen for vi ut med skotern och körde till en liten udde och skulle grilla och bara prata :) vi sög på att få upp elden så vi fick ringa dit jossans pappa som fick hjälpa oss med elden, haha ibland går det inte bra! Då grilla vi lite korv & marschmallows och tolka baki skotern. Superkul kväll!
Nu håller jag på att torka håret och ska snart möta Gustav! Puss och kram & hoppas ni haft en bra dag ?

Av Fanny Johansson - 3 januari 2014 13:57

Hallåj! Igår tog jag en myskväll för mig själv och tog massa filtar och julmust och kollade på filmer. Hur mysigt?! Senare på kvällen kom Gustav och sov här, bästa Gustav ?
Nu har jag precis sminkat mig och ska fara och möta några kompisar, vi ska och fika:) älskar fredagar! Ha en bra dag, puss och kram! :)

Av Fanny Johansson - 2 januari 2014 18:06

Några dagar försent haha. Sorry! Hade en toppen nyår både på dagen & kvällen. Körde skoter, hängde med vänner, pratade, skrattade, åt massa mat och smällde raketer. Kanondag!
Dom senaste dagarna har jag bara varit med Gustav! Kanonstart på året :)
Det här året har varit kanon, en massa minnen! Har haft så roligt! Men tror dock att 2014 kommer vara ännu roligare! :)
Gott nytt år!

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards