fannyjohanssons

Alla inlägg under januari 2014

Av Fanny Johansson - 19 januari 2014 16:17

Igår hade jag en jätterolig både dag & kväll. På dagen såg vi lite hockey, men det blev så otroligt kallt så vi for hem och värmde oss lite innan vi skulle äta. På kvällen åt vi lite pizza, fikade, pratade, spelade spel & skrattade en hel del åt gamla historier. En kanonkväll!
Idag har vi sett innebandy och sen har jag bara sett film. Imorgon är det skola och jag ska spendera dagen på Sandbacka för att kolla på linjen jag vill gå. Spännande. Kram!

Av Fanny Johansson - 18 januari 2014 12:26

Igår slutade jag vid 12, fikade lite & gjorde lunch. Var sedan med Gustav hela kvällen! :) Nu har jag precis kommit hem och ska göra mig iordning, vid 2 är det hockeymatch sen ikväll ska jag vara med en massa fina vänner! Blir kanon!
Ha en bra dag!

Av Fanny Johansson - 15 januari 2014 09:24

Brrr, så himla kallt det är! Mellan 20 & 30 minusgrader i flera dagar nu. Kan knappt vara ute i en kvart innan man fryser sönder! Men det är lite härligt ändå, när man MÅSTE vara inne ;-)

Igår var en riktigt härlig tisdag. På de flesta lektionerna har vi bara jobbat med "film". Vi ska göra en egen film! Det ska bli kul. Man delas in i grupper och får bestämma i gruppen. Ska bli intressant att se hur den blir! ;-)

Igår efter skolan for jag på gymmet med Josefin & Tilda, planerade lite grejer inför helgen också & spelade lite fotboll!
Efter middagen var jag med Gustav! :)
Ha en bra dag!

Av Fanny Johansson - 13 januari 2014 20:24

 

/Blir en gammal bild eftersom jag är på ipaden/

Nu har jag äntligen piffat upp bloggen lite. Kändes som att det behövdes! Inte helt klart ännu dock, men det duger! :)

i söndags tog jag det bara lugnt & såg en massa filmer, det var härligt! 

Idag var det måndag, är inte ett stort fan av måndagar, haha vem är det ens? ;-) 

men nu är de iallafall en dag närmare fredag! 

Idag efter skolan har jag bara tagit det lugnt, pluggat lite  och kollat på Revenge. Det är en kanonserie som kommit tillbaka med säsong 3! Rekommenderar det verkligen :) hoppas ni har haft en bra dag! 

Av Fanny Johansson - 11 januari 2014 18:58

Sjukt mysig lördag! Fikade med några fina vänner och såg sen innebandymatch, arvidsjaur vann mot sandåkern med 7-3 tror jag? Grymt bra match iallafall! Nu har jag ätit middag och ser på tv med Frida, Anton & Tilda. Ska snart gå iväg till Gustav och vara med han! :)
Hoppas ni haft en bra dag!

All black everything! Haha dagens iallafall :) kram!

Av Fanny Johansson - 10 januari 2014 22:56

Så rolig dag! Skolan gick fort, dessutom var teknik inställt som var sjukt bra, gillar inte teknik!
Vid 6 for jag, Tilda & Frida ut och åt med några av Fridas kompisar, åt en kebabtallrik! Haha så himla gott, tar alltid det när jag är på afrodite :)
Sen mötte vi Lina & Joss och for och såg Gustavs match som dom vann!
Nu kvällsfikar jag lite & kikar på filmen Thor. Hoppas ni haft en bra dag :)

Av Fanny Johansson - 9 januari 2014 16:04

Helt okej torsdag! Roliga lektioner, håla på slöjden, gympa, tårta på svenskan för att Ludde ska flytta., gått i samma klass sen dagis så det kom bli annorlunda, men jag hoppas de kom gå bra i skellefte :)
Nu ska jag läääsa! Hoppas ni har haft en bra dag :)

Haha jag & Ludde när vi jobbade i Luleå :)

Av Fanny Johansson - 8 januari 2014 20:22

Haha usch vilken jobbig dag! Kändes som att den aldrig tog slut. Var så trött! Efter skolan har jag bara städat och städat igenom sminkhyllan, skönt! Tycker det är så himla kul med smink! Önskar bara man kunde bli bättre på det, på ögonskugga och sånt, det skulle inte vara helt fel!
Nu har jag precis sett klart det efterlängtade PLL-avsnittet som jag har väntat på i flera månader, gode bra var det!
Hoppas ni har haft en bra dag :-)

Bilder på det bl.a smink jag använder vardagligen :)

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards