fannyjohanssons

Alla inlägg under december 2013

Av Fanny Johansson - 11 december 2013 16:41

Var i kyrkan i över två timmar och övade! Sjukt kul faktiskt. Sen har jag bara haft en massa tråkiga lektioner. Nu måste jag göra klart so:n, plugga kemi och kolla med luciaklänningen. Ha en bra kväll:)

2 bilder från igår! Gustav tror han kan jojja lol

Av Fanny Johansson - 10 december 2013 21:59

Älskar tisdagar! Bland de bästa dagarna i veckan. Idag hat jag haft ett spanskaprov, sett min matte-uppgift, spelat teater, bakat pepparkakor hos gustavs mormor & morfar och hängt med gustav! Toppentisdag alltså:)
Imorgon är det onsdag och kl 8 är det luciaträning! Lucia är ju på fredag så det ska bli superkul!
Bilden är från lucia ifjol! :)

Av Fanny Johansson - 9 december 2013 17:39

Var sååå trött när jag vaknade imorse. Är trött hela tiden! Haft en dag med fysik, spanska, skridskor & matte. Skönt att ha måndagen klar, bara en till innan jullov!!!
I veckan har jag två prov att göra och lucia på fredag såklart.
Just nu kollar jag på Modern family men ska snart sätta igång att plugga. Spanska och kemi.
Kram!

/tumblr/

Av Fanny Johansson - 8 december 2013 13:54

Älskar helger, så jävust bra den varit! Var med Gustav hela fredagkväll o såg idol och sen sov jag där! :)
På lördagen for jag me Tilda & Jossan och handla sen for vi till Tilda, pratade, åt middag, bakade, for ut en stund, pratade och gjorde ansiktsmasker! Så sjukt rolig kväll! Det måste vi göra om finaste ni :*
Idag när vi vaknade hos Tilda packade vi och for på gymmet! Vi hängde lite med Mariam & Lisa och pratade. Så kul!! Ha en bra söndag :)

Av Fanny Johansson - 6 december 2013 17:46

Hängde med bästa Gustav igår kväll och skrev klart min saga och redovisning som skulle in idag!! Verkligen i sista minuten.
Redovisningen gick jättebra och jag är nöjd. Haft en rolig dag med lucia träning sen har jag gått med Tilda & pratat med henne, finaste Tilda!!
Nu ska jag äta middag hos Tildis sen fara iväg till Gustav! Mys fredag! Puss å kram & ha en bra fredag :)

Av Fanny Johansson - 4 december 2013 19:18

Appen laggade så sjukt så har inte kunnat blogga. :/
Men jag har lånat ny Semlan & Gordon bok, haft en jätterolig skoldag och hängt med Tilda & Frida. Idag så hade vi luciaträning (!!) så himla kul! Är så taggad. En massa roliga grejer händer just nu så jag är glad. Har en massa att göra i skolan också så jag har lite panik, men det blir nog bra :) kram!

Av Fanny Johansson - 2 december 2013 21:32

Tröttsam dag med jobbiga lektioner, dessutom har jag läst ut min Semlan & Gordon bok, så jag måste fara å låna nästa i serien. Så sjukt bra böcker!
Igår kom mamma hem från Stockholm (pappa är kvar & jobbar), hon kom hem med en present till mig som är en julkalender från The Body Shop. Man får en ny produkt varje dag i den här lådan! Magiskt! :)

Av Fanny Johansson - 1 december 2013 16:17

23 dagar till jul! Helt sjukt. Snart är det lucia och snart är julbetygen satta. Spännande. Längtar som en tok till jul. Bästa tiden på året!
Har haft en kanon helg! Igår städade jag och for sen på badet med Gustav och hans släktingar & familj, direkt efter for vi till Gustav och åt jättemycke mat! Och de var såå gott! Sov där och for idag på marknaden med Frida & Tilda. Nu ska jag ta det lugnt och äta salami typ lol
Så himla rolig helg! Hoppas ni också haft en kanonhelg! :)

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards