fannyjohanssons

Alla inlägg under december 2013

Av Fanny Johansson - 20 december 2013 10:50

Juldansen igår var så sjukt kul!! Hängde med mina fina vänner innan vi for dit, det var också mycket folk å de är ju kul! Blev kvällens danskung också! Haha!
Är dock jättetrött idag, är i elevrådet så fick stanna kvar och städa haha..
Nämen kan bjuda på några snygga bilder också. Tack alla för en kanonkväll!! :)

Av Fanny Johansson - 19 december 2013 17:19

Äntligen lov! Fyfan vilken rolig dag! Skrattat så jag grinat! Fått mina betyg och fikat och gjort en necessär. Älskar att göra necessärer på slöjden he-he. Dessutom har jag köpt en ny fin tröja, blev helkär när jag prövade den igår, visar senare!
Nu kollar jag på tv med sirran och ska snart duscha. Snart ska mina fina vänner komma hit så ska vi 'fixa' oss och sedan fara på juldansen:)
Ha en trevlig kväll :)

Haha flum:)

Av Fanny Johansson - 18 december 2013 19:24

Hade sovmorgon till 10 så hade värsta lugna morgonen, hann också läsa lite! Haft en riktig rolig dag, jag & Gustav firar 14 månader idag, har haft jätteroliga lektioner & vann tillochmed frågegrejer på SO:n! Haha king! ;-)
Nämen, efter skolan hängde jag med kompisar och vi julhandlade och prövade kläder! Efter det åt vi på Marios, haha tjock lol :P
Imorgon är det sista skoldagen för i år & det känns så skönt! Är så trött. Ska bli himla kul med lov!!!
Nämen puss och kram!

Av Fanny Johansson - 17 december 2013 16:37

Sjukt rolig dag! Slutade senare så att vi skulle vara lediga på fredag, helt klart värt! Nu ligger jag och kollar på tv, ska snart till Tilda och äta & fika, sen vara med Gustav! Kanon tisdag.

Av Fanny Johansson - 16 december 2013 19:01

En dag med betygsamtal, idrott, film om Nobelpriset, spel & fika på mattelektionen, helt okej!
När jag kom hem städade jag ihop de flesta krämer från Body shop och bakade falsk tosca. Så gott!
Nu ska jag läsa i min Semlan & Gordon bok och fika:) puss & kram!

Av Fanny Johansson - 15 december 2013 22:20

Igår for jag, Lina & Tilda och fikade och såg sen gustavs match! Jävlar vilken match, förlängning sen 18 straffar, haha! Väntade på Gustav sen for vi till han, sen till mig och hämta grejer, for på frasses och köpte mat sen till han och såg (äntligen!) Insidious 2. Fyfan vad läskig den var! Men sjukt bra, jag dog då iaf haha lol!
Idag har jag varit med Gustav, fikat med en massa, sen for jag och såg The Hobbit 2 med Gustav & Oskar, kanonfilm!! :)
Nu ska jag snart sova, en vecka kvar sen jullov! Blir kanoners. Hoppas ni haft en bra helg!:)

Av Fanny Johansson - 13 december 2013 20:23

Kanondag! Imorse fixade jag mig med Linn, Petra & Tilda hos mig, så mysigt! Vi hade lucia i kyrkan imorse, sen på ideum, sen hade vi lunch och såg film i en kvart sen slutade vi. Då var jag med Gustav!
Kring 5 for jag till kyrkan för att ha lucia igen. De var fullsatt och sååå fint! Älskar lucia & den här tiden på året. Det var så kul!!

Av Fanny Johansson - 12 december 2013 21:02

Otursdag i sinne. Har bland annat ramlar och skrapat upp handen i grus. Aj som fän! Menmen.
Hade lång dag sedan luciaträning nästan direkt. Var där i två timmar sen for jag & Tilda på Tant Sveas och fikade, mysigt!! Nu har jag fixat alla lucia grejer så det blir bra. Är nervös och längtar tills det är över, men hela luciastämningen är så otroligt mysig, hela grejen! Älskar lucia! :)

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards