fannyjohanssons

Alla inlägg under augusti 2013

Av Fanny Johansson - 4 augusti 2013 14:20

Godmorgon! Här är 2 bilder på dom supersnygga pannkakorna jag stod hela morgon å gjorde till Gustav.
För att han sen ska tappa ut alla på golvet.
Yes. Gott.
Haha nämen, goda blev dom iallafall, och hellre goda än snygga, man behöver ju inte kolla på dom!
Haha, ha en bra dag! :)

Av Fanny Johansson - 4 augusti 2013 00:19

KOLLA ALDRIG PÅ #ThePurge.
Alltså.
Jag skrek, hyperventilerade, sparkade å gömde mig bakom kudden. Nej jag överdriver inte. Hehe.
Ska försöka lugna ner mig nu, är skiträdd haha! Den får iallafall 5/5 chokladkakor av mig. En riktig mindfuck film, men ändå bra.
Se den! Godnatt på er! :)

Av Fanny Johansson - 3 augusti 2013 21:57

Ikväll har ÄNTLIGEN The Purge kommit ut! Som jag har längtat!
Så jag & Gustav har köpt nå gott & ska se den ikväll :) mysipysi!
Vad har ni för planer för ikväll?

- Ja, han har en ful bild på mig som bakgrund på sin iPad, haha! Kram.

Av Fanny Johansson - 3 augusti 2013 20:16

En av världensbästa serier är verkligen Pretty little liars! Så jäkla bra & spännande! Är lite efter i serien så jag är fast i säsong 3.. Snart ikapp med säsong 4 hoppas jag!
Alla är så jäkla snygga också, haha!

:)

Av Fanny Johansson - 3 augusti 2013 19:35

Bestämt mig för att börja blogga igeen! Fick nå bloggarsug, hoppas det håller länge!
Nåja, mer än halva sommarlovet har gått & vad har man gjort? De har gått så foort! Snart är det skola igen. & jag längtar inte!
Idag har det varit kanonväder! Jättevarmt. Jag & Gustav har bara chilla idag med hans söta katter! Smälter ju haha!
Bjussar på några bilder från i sommar sen i Göteborg på Gothia, katterna & lite blandat! Ha de :)

- Josefin, jag & Tilda

Liseberg var ju de roligaste typ! Här åkte jag, Jossan, Erika & Moa Balder :)

Tidigare månad - Senare månad

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards