fannyjohanssons

Alla inlägg under augusti 2013

Av Fanny Johansson - 13 augusti 2013 12:39

2-2 slutade matchen igår. Fy vilken match de var! Skitkul å spela igen.
Nu tagga vi till match imorgon mot Munksund borta. Supertaggad!!
Idag ska jag ta det lite lugnt. Blir förhoppningsvis nån tjejkväll med några vänner ikväll. Vi får väl se!

Av Fanny Johansson - 12 augusti 2013 13:37

Har städat. Sitter å ser Cheetah girls nu.
Vild dag idag!!
Haha, nämen match på ip kl 7 så kom gärna å kolla :) ska bli skitkul!

Av Fanny Johansson - 11 augusti 2013 20:14

Idag har jag tillbringat dagen i Skellefteå på dop! Himla roligt var det. Sov hos mormor igår med Tilda & på kvällen gjorde vi & Lina marängschviss eller hur det stavas! Köpte ett halsband idag som jag kan visa senare.
Kom hem kring 6, handla & nu ser jag Hunted å äter vindruvor!

Hade mina boyfriend jeans idag från Cubus!

Lät Tilda platta mitt hår igår vilket jag aldrig gör! Jämt självlockigt annars.

Av Fanny Johansson - 10 augusti 2013 11:20

Hej!
Igår var jag med Tilda hela dagen på marknaden & åkte en karusell & cykla runt & fikade.

Jag & Tilda har precis vaknat & ska snart på marknaden igen.
Ha en bra dag! :)

Av Fanny Johansson - 7 augusti 2013 22:00

Förlåt för att jag inte bloggat!
Har varit med Gustav & fixat annat så har inte haft tid.
Idag & igår var jag med Gustav, vi såg film & to he lugnt! Mysipysii!
Har inte så mycket att skriva så bjussar på nåra bilder istället!

Av Fanny Johansson - 5 augusti 2013 20:16

Idag har varit en ganska bra dag, jag har varit med Gustav & tagit det lugnt. Har sjukt ont i benet efter fotbollen igår, kan knappt stödja mig på det, så tyvärr blev det ingen fotboll för mig idag. Men en bra sak är att en släkting kommit hit med kläder! Sjukt snygga, blir alltid lika glad!!
Nu har jag sett några pll-avsnitt på iPaden & ska se mååånga fler tillsammans med min kompis Marabou. Vadå beroende? Av både pll & choklad. Haha.
Ha en trevlig kväll!

Av Fanny Johansson - 5 augusti 2013 12:54

Bananer, banan&vanilj yoghurt & müsli med jordgubb & yoghurtbitar.
Alltså. Framför ett PLL avsnitt & man bara mmm de här är livet

Av Fanny Johansson - 5 augusti 2013 01:14

Ikväll har jag, Gustav, lina, Tilda, oliver & Jossan spelat fotboll på ip! Tjejerna vs killarna! Vi dominerade rejält! Knugarna jao!
Innan vi spelade har jag tagit det lugnt & sett massvis med PLL så äntligen är jag på säsong 4!!!! Nu börjar det bli riktigt spännande!
Imorgon ska jag vara med Gustav & sen drar fotbollsträningarna igång! 2 träningar imorgon sen tältning med kompisar. Blir nog bra!
Nej hörnini, ni som är vaken än..- sov gott!

- En sån där "blomm-bild" har väl vi alla lagt ut när man inte knäppt bilder., nåja! Får duga :) ska börja ta mer bilder,. Kram!

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards