fannyjohanssons

Alla inlägg under april 2014

Av Fanny Johansson - 11 april 2014 10:50

Hej bloggen! Här är lite bilder från i veckan. Har hunnit massor i veckan, spelat min första fotbollsmatch, haft friluftsdag, farit fram och tillbaka från Kiruna och varit med i teknikåttan som vi kom sist i, haha! Men det var kul. De flesta bilder kommer från Rymdgymnasiet i Kiruna.
När vi kom hem igår for jag direkt till Gustav och nu har jag kommit hem och gått en promenad med Fritz. Så himla härligt att vara ledig idag!
Ska börja packa nu också, ska vara hela påsklovet i Gustavs stuga! :D
Ha en bra dag!

Av Fanny Johansson - 7 april 2014 22:05

Texten försvann från förra inlägget.
Hej bloggen! Härlig måndag med massa film och ett härligt avslut med fotbollsträning :)
Härlig vecka i veckan har jag också dessutom! Vanlig tisdag sedan friluftsdag och på torsdag far vi till Kiruna för att vara med i teknikåttan! Så då är vi lediga på fredag så får påsklov på torsdag! :) det blir kanon!
Hoppas ni har haft en bra dag!
/bilder från i lördags/

Av Fanny Johansson - 7 april 2014 22:01

Av Fanny Johansson - 5 april 2014 14:27

Hej bloggen! Är för tillfället i Skellefteå med släkten & Gustav! Vi for igår och sover på hotell till imorgon. Vi har ätit en massa, shoppat lite (men jag hittar inget!!! Blir så sur hehe) och sett hockey. Himla härligt!
Ha en härlig helg! Kram!

Av Fanny Johansson - 2 april 2014 12:38

Hej bloggen! Tredje praodagen idag, det har gått jättebra de senaste dagarna! Igår efter praoen var jag med Gustav och åt årets första mjukglass! :) sen hela kvällen satt vi och skrattade åt olika dialekter på tv-serien Hell's Kitchen lol och såg hockey!
Nu har jag & Wilma just ätit lunch och ska snart fara tillbaka till Konsum.
Ha en bra dag!

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards