fannyjohanssons

Alla inlägg under februari 2014

Av Fanny Johansson - 12 februari 2014 18:19

Hej! Har verkligen inga som helst bilder att bjuda på. Ni får en bild på mina jeans jag hade idag. Haha, kul!
Igår var jag med Gustav hela kvällen, och idag har jag haft sovmorgon till 10, men var tvungen göra en labb halv 9. Men det var kul! Sen har jag haft bild och ett svårt matteprov. Dessutom har mina hörlurar gått sönder. Kul!
Ikväll ska jag plugga spanska & musikhistoria. Imorgon är det torsdag, sen fredag. Ska bli härligt med helg!

Av Fanny Johansson - 10 februari 2014 18:43

Hej! Idag är det mååndaag. Hade en kanonhelg! På lördag hann jag göra en massa! Städade, var med Tilda & Frida och träffade folk som kom från England, var med Lina & Jossan och en massa folk ute. Sedan var jag med Gustav. Kanonkväll!
Och igår fyllde jag år, 15 år!
Hade en jättebra födelsedag med familjen, släkten & Gustav. Fick grejer som jag behöver och är verkligen nöjd. Tack för allt! Sedan sov jag hos Gustav och den här måndagen har gått segt. Mått illa hela dagen och varit trött, så ikväll ska jag vila. Kram!

Av Fanny Johansson - 8 februari 2014 15:30

Av Fanny Johansson - 7 februari 2014 12:34

/bilder från igår & idag.
Äntligen fredag! Så himla härligt.
Hade håla så jag slutade 12 idag! Nu har jag precis kommit hem och ska laga lunch med syrran! :)

Hoppas ni har en kanonfredag så hörs vi senare!! :)

Av Fanny Johansson - 5 februari 2014 16:31

Haha man ser tildas fot på sista bilden!

Igår efter skolan bakade jag en Daim-minimarsmallows-kladdkaka med Tilda! Den blev kanon!
Efter middagen hängde jag med Gustav hela kvällen! :-)
Idag hade jag sovmorgon till 10 vilket var riktigt härligt! Har slutat för en stund sen och då gick jag och köpte den nya Marabou smaken - oreo! Den var himla god, ni måste smaka!
Nu ska jag å Tilda se Mike & molly och äta choklad, kram!

Av Fanny Johansson - 3 februari 2014 16:25

Måndag idag efter en kanonhelg! Världens mysigaste lördag med Gustav, sedan jobb och igår tog jag det bara lugnt och pluggade inför provet jag hade idag.
Dagen har ändå gått ganska snabbt, provet gick helt okej och jag är nöjd.
Åkt skriller på gympan, haft en massa NOlektioner. Dessutom var det grymt härligt väder! Nollgradigt!
Ikväll ska jag plugga mer inför kommande prov och hänga med Tilda! :-)
Hoppas ni har haft en bra dag!

Av Fanny Johansson - 1 februari 2014 14:49

Igår var en riktig mysdag! På kvällen såg jag & Tilda en massa nya avsnitt av Revenge och åt massa gott. Bästa Tilda!
Vid halv 1 igår gick jag och mötte Gustav som kommit hem från bortamatch och for hem till han. Idag har vi pratat, ätit och spelat kort haha!
Nu ska jag snart till Gustav igen och äta middag. Ikväll blir det jobb!
Ha en kanonkväll!

Världens mysigaste katt!

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards