fannyjohanssons

Alla inlägg under oktober 2013

Av Fanny Johansson - 12 oktober 2013 14:22

Hej! Skolan gick snabbt och efter skolan var jag med Gustav. Riktigt roligt! Vi såg världens läskigaste film The Conjuring (som jag längtat sååååå länge efter att få se!!!) och när jag skulle sova kunde jag verkligen inte sova. Jag höll å dö!!
Undra hur de ska gå när jag ska se efterlängtade Insidious 2? Älskar insidious filmerna! Men jag kommer dö när jag ser tvåan..
Idag har jag handlat med mamma å Frida, & ikväll ska jag vara med Gustav.
Ha en trevlig lördag!! :)
/blandade bilder från skolan & tumblr & igår

Av Fanny Johansson - 10 oktober 2013 16:31

Vad veckan har gått fort! Hade håla sista så slutade kring 2. Hur najse?
Efter skolan har jag städat och nu ska jag snart till Gustav!
Imorgon är de äntligen fredag och jag längtar! Ska sooooova nå så jävust! Nämen nu ska jag hoppa på hojen å dra till gurra! :)

Jag är kungen i elevrådet! #swag

Av Fanny Johansson - 9 oktober 2013 19:34

Vilken kanondag! Skolan gick snabbt och efter skolan var jag med Gustav!!! Saknat han så himla mycket, var så himla kul å vara med han igen :)
Just nu sitter jag & ser film med syster. Det är alldeles koooolsvart ute å då kan jag bara tänka på att det snart är vinter! Så jäkla kul med snö! Längtar!!
Här är några bilder från i vintras :)

Av Fanny Johansson - 8 oktober 2013 09:12

Tjena!
Hade en riktigt trevlig helg där jag bland annat åt på Afro med Tilda, Jossan & Lina. Efter det såg vi Life of pi och gjorde fruktsallad, gode vild lördagkväll om jag säg så!
Miley Cyrus nya album 'Bangerz' kom också ut ihelgen och så glaaad jag blev. Grymma låtar!
Idag har jag kort dag så det är chill. Inte så mycke mer å berätta så bjuder på några bilder!

Av Fanny Johansson - 4 oktober 2013 21:35

Hej alla!
Hade en toppen tjejkväll igår med Tilda & lina där vi fikade massooor och såg hockey! Men Jesus vad kallt det är!
Idag är det fredag. Outfitoftheday ser ni där uppe! Ätit massa bullar eftersom de är kanelbullens dag! Hej tjockis liksom! ;-)
Nä men just nu ser jag Idol och dricker coooola. Mys. Hejar lätt på Jens, Elin, Erik & tjejen med rött hår haha! Så himla duktiga!
Imorgon är det lördag å det känns hääärligt. Men jag saknar min Gustav!
Ha en trevlig fredagskväll!!

 

Hej! 

Jag heter Fanny Johansson som är en tjej på snart 15 år! 

Jag är riktigt svag för musik, fotboll, fina bilder, bakning, att köra skoter & min Gustav!

I denna blogg kan du läsa om min vardag & allt mellan himmel och jord, hoppas du gillar det! 

 

Om du undrar något för du gärna ställa frågor i min blogresponse! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards